گام اول در ورود به بازار تجارت الکترونیک

اگر بخواهیم مراحل انجام عملیات ورود به بازار کسب و کار و تجارت هوشمند و یا به عبارت دیگر تجارت الکترونیک را به عنوان یک استراتژی کسب و کار تعریف کرده و ماموریت و چشم اندازها و به طور کلی  چرخه و گردش کاری را بر نامه ریزی و پیاده سازی نمائیم، بدون شک نیازمند یک وب سایت متناسب با فعالیت خود هستیم. داشتن یک وب سایت مناسب و خوب مانند داشتن یک مغازه در محیط متناسب با آن فعالیت می باشد تصور کنید که بخواهیم در طبقه چهارم یک پاساژ مغازه تعویض روغن برای تعویض روغن کامیون بزنیم و دایر کنیم و یا در بازار آهنگران بخواهیم فروشگاه صوتی تصویری مدرن ایجاد کنیم پس تعیین اهداف و نیاز های شما از داشتن یک وب سایت متناسب با نوع فعالیت و استفاده بهینه از آن از الزامات اساسی است. دنیای تجارت الکترونیک دنیایی رو به رشد و ترقی تجاری روز دنیا می باشد و در کلان جهانی هیچ کاهش شاخصی در آن مشاهده نگردیده است. بنابراین در ابتدای راه تجارت الکترونیک نیازمند سایتی مناسب هستیم که توسط شرکتی معتبر و به صورت واکنش گرا طراحی شده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.